donderdag 22 juli 2010

superfamilie

Hello again!
Hier nog steeds alles supergoed! Hele leuke gastfamilie, kvoel me er echt thuis! Zo bezorgd en lief, kben daar echt koning in huis zonder dat ik het wil... ik kwam met Abraham naar de stad om wat geld af te halen en zijn mails te checken, maar aangezien ik hier al 3 kwartier in het internetcafee zit te wachten werd de verleiding toch te groot om aan te weerstaan... Zaterdag mag ik al meegaan naar een trouw dus ik ga al meteen een traditioneel feest meemaken, super! ook mijn haar zal niet meer zijn zoals het was :p let me surprise you gays :p hihi
Iedereen is hier heel bezorgd om mij en ook voor mijn vervoer te nemen enzo, iedereen die ik aanspreek legt alles met hand en tand uit dus jullie moeten helemaal niet ongerust zijn! hihi
Het is echt wel een belevenis die ik nooit zal vergeten!!
Ook mijn project is heel leuk, gisteren heeft Abraham me alles uitgelegd, het zijn 6 kindjes die ik les mag geven bij zijn thuis.
Margret, de kleinste die nog niet naar school gaat is echt super en zoooo schattig!! en ze komt mij altijd knuffelen, echt onbeschrijflijk!

Ik ga jullie laten want mijn units zijn bijna op!

Tot de volgendee

liefs
Veerle

10 opmerkingen:

  1. Lutgart Reenaers22 juli 2010 om 05:20

    Hallo Veerle,
    ik heb begin van de week ook een berichtje geplaatst, maar blijkbaar is het niet op z'n plaats geraakt. Fijn dat het zo goed meevalt. Wij van werkgroep 3+4 kijken uit naar je verhalen als je terug komt. Neem veel foto's. Die kunnen we dan op de volgende tentoonstelling laten zien. Stevoort mag fier zijn op z'n jeugd! Doe het goed (daar twijfelen we eigenlijk niet aan) en kom met veel ervaring terug. Groetjes van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Veerle,
    fijn te horen dat alles zo goed verloop in het verre Ghana.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Veerle!
    Leuk om te lezen dat alles daar zo goed verloopt, je mag echt wel trots zijn op jezelf!
    Geniet van de tijd daar want 7 weken zullen wel omvliegen... Verzorg je, en tot gauw!
    xxx Fatima

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Veerle,

    Zo tof om te horen hoe goed het je daar gaat! Geniet ervan!

    ACCRAmba!
    Katrien Bollen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veerle ik ben kweet niet hoe fier op u :o en een beetje jaloers :d
    je zal dat zeker goed doen daar in ghana daar ben ik zeker van en wil dit ooit met je samen doen ! afgesproke ?
    groetjes en een dikke knuffel van driesj

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Veerle,

    Goed aangekomen blijkbaar. En dan nog terecht komen in een supertoffe gastfamilie. Als ik dingen hoor zoals "ontvangen als een koning" dan moet ik toch wel toegegeven dat ik een beetje jaloers ben. En dan vandaag als naar een bruiloft. Chique ! Wij moeten vandaag ook wel gaan naar die van Kristel. Dat zal ook wel leuk zijn maar als je wil ruilen geef je toch maar een seintje. Dan spring ik onmiddellijk op mijne fiets .... ?!

    Veel plezier

    P.S. vergeet niet een fotoke te sturen van uw nieuwe looks.

    Luxy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HALLO VEERLE
    FANTASTISCH DAT ALLES PRIMA GAAT IN GHANA.
    HOE IS JE EERSTE LUCHTDOOP EIGENLIJK GEWEEST?
    HIER IS ALLES ZOALS NORMAAL.
    IK KIJK UIT NAAR JE EERSTE FOTO OP JE BLOG.
    GENIET TEN VOLLE EN TOT DE VOLGENDE!
    TE TANTE JEANINE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Veerle,
    Hoe leuk dat je familie zo goed meevalt! Geniet er maar met volle teugen van! Je mag trots zijn op jezelf dat je zo een onderneming aandurft.
    Veel groetjes!
    Chris Drieskens

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo veerle
    hier rudi ingrid isaura en naomi typing
    wij zijn sinds gisteren thuis van oostende,grappig dat we samen in hetzelfde complex zaten zonder dat we het wisten hé
    ik heb je trouw ;-) fotokes op de golfbreker gezien mooi hé
    ben blij te lezen dat alles heel goed met je gaat...profiteer van alles wat op je afkomt en genieten maar
    salukes en de groetjes uit alken x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Veerle, via je mama en papa ben ik op de hoogte van je blog! Geniet van alles wat Ghana te bieden heeft! Groetjes, Marijke, van Annie en Freddy.

    BeantwoordenVerwijderen