vrijdag 10 september 2010

Terug thuis

Hallo allemaal!
Zoals jullie waarschijnlijk al weten - en anders vernemen jullie het nu - ben ik terug thuis van Ghana. Zaterdagmorgen zijn we rond 7u in Zaventem gearriveerd. En aangezien we al bijna een week verder zijn en ik nu pas een nieuw blogberichtje kan posten merk je alwel hoe druk ik het alweer heb hier.. Ten eerste heb ik nog heel wat tijd in te halen met mijn vriend, maar ook voor school moet ik me beginnen voor te bereiden en dan ook nog af en toe beetje opruimen enzo, maar ik ben zoveel bezig met de foto's van Ghana, en mijn dagboek van Ghana, en overal kruipt zoveel tijd in..
Maar wees gerust, ik mis Ghana al!! Vooral de manier waarop mensen me de hele dag door groeten! Hier in Belgiƫ zegt weer amper iemand goeie dag, dat is iets wat in Ghana niet bestaat! Iedereen die je tegenkomt zal goede dag tegen je zeggen en de meeste zelfs een hele conversatie...
In ieder geval, nog eens bedankt voor de steun en ook voor het lezen van mijn blog. Ik vond het zeer leuk om de reacties te lezen en te weten dat jullie aan me dachten terwijl ik daar in het verre Afrika zat!
Dank je wel,
en voor de meesten, ik zal jullie nog wel zien!

Het was een ongelooflijke, onvergetelijke, superleuke ervaring waar ik nog heel veel verhalen over zal vertellen later!!

Voor degene die foto's van mijn reis willen zien, ik ben volop bezig met mijn fotoboeken te maken, je mag me altijd een mailtje sturen of eens bellen of gewoon binnenspringen om ze te bekijken. Ook ga ik proberen om in Stevoort op de avondmarkt van maandag 20 september te gaan staan met enkele foto's zodat jullie alvast een voorsmaakje kunnen zien..

Liefs
Veerle
(veerle_liefsoens@hotmail.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten