zaterdag 28 augustus 2010

almost over..

Hoi hoi allemaal!
Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik nog op internet kan voor ik terug naar het AFS-kantoor ga voor de eind-orientatie donderdag en vrijdag, en dan kom ik al weer terug naar Belgie.
Ondertussen is er niet zoveel meer gebeurd.
Gisteren was het wel een geweldige avond! We zijn naar een "night club" geweest.. De twee andere Duitse meisjes van op mijn project samen met mij en een gastbroer van Lisa. Het was 4u toen we thuiskwamen en we hebben ons echt zot geamuseerd! Ook keigrappig omdat wij meer liedjes konden meezingen dan de Ghanezen en dat vonden ze best wel grappig :p ma nog veel grappiger is hoe de vrouwen daar in een club dansen... Hier moet ge dus totaal geen vrienden hebben om uit te gaan want overal zijn pilaren met rondom spiegels en in plaats van in een groepje van vrienden te gaan staan en zo samen te dansen, dansen ze hier rond dieje pilaar en genieten ze ervan om naar hun eigen te kijken terwijl ze met hun gat staan te draaien. Dat dan nog in combinatie met veel te korte kleedjes voor die dikke Afrikaanse konten daar, echt fataal... en wij ons maar zorgen maken over onze outfit! hihi Aja.. twas nog goed begonnen! We stapten in de trotro richting Circle, en blijf stoot ik mijn been toch ni tegen de zetel, een hele scheur in mijn broek!! ma echt een grote he :p dan heb ik de lits van mijn handtas maar beetje langer gemaakt dat het iets minder hard opviel :p haha Hillarisch! De avond is wel iets minder goed ge-eindigd doordat ik mij plots heel ziek voelde, en het was niet van de alcohol ofzo :p toen heb ik bijna 15 minuten op het toilet gezeten en vandaag zit ik nog steeds met zware diarree dus jah.. kmoest toch nog iets hebben gehad voor ik thuis kwam eh, anders had ik al die medicatie voor nix gekocht :p hihi, ma cava wel!
Vanavond komt Sabet (ander Belgisch meisje) bij mijn thuis slapen, zij vertrekt maandag al terug naar Belgie.. en natuurlijk zal ik zeker aan de hele familie denken tijdens het feest van mama en papa, dus hier al: DIKKE PROFICIAT MAMA EN PAPA MET JULLIE 25 JAAR HUWELIJK!!

groetjeeeeees

x Veerle

1 opmerking:

  1. Hallo Veerle,
    We zijn blij voor jou dat de reis zo een meevaller is. Je stuurde heel interessant en tof nieuws. 'k Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar ik weet dat we die nog te zien krijgen "op de werelddag van 9 en 10 oktober in Steborg" .
    We wensen je een goede reis naar huis.
    Van harte welkom in Stevoort!
    Vriendelijke groeten,
    Anita en familie

    BeantwoordenVerwijderen