dinsdag 20 juli 2010

spannend!!

Hallooooo!!! Veerle @ Ghana speaking..

Ik kon nog vlug op de computer in het afs kantoor, dus dan zal ik maar vlug een nieuw berichtje achterlaten eh.. Hier nog steeds alles dik in orde, weldra vertrek ik naar mijn gastfamilie, dus spanneeeeend!! Ze hebben me al wel gebeld en ze keken er naar uit, ook die van het project hebben me al gebeld om te weten wanneer ze mij mogen verwachten, best grappig.. Ik zal op mijn project samenwerken met 2 duitse meisjes, Rebekka en Lisa, best wel toffe dus ik hoop dat het een beetje gaat meevallen! vandaag hebben we de laatste praktische uitleg gekregen: the does en don'ts.. Ghana is echt een superland, zo'n vriendelijke mensen heb ik nog nooit gezien!
maar ik ga eens afronden!

Tot de volgende!!

greeeetzz x

3 opmerkingen:

  1. dag Veerle,
    hier is het nog steeds mooi weer.
    blij u gehoord te hebben; blijkbaar komt alles in kannen en kruiken.
    nonk stefan brengt juist de kenwood van moeke; ook van hem lieve groetjes
    warme groetjes,
    papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag zusje,

    goed om te horen dat alles goed gaat. Ik ben druk aant werken! Tot snel

    xxx
    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Veerle we vinden het heel leuk om al je verhalen mee te maken. Doe het daar nog goed .Groetjes Ria Richard

    BeantwoordenVerwijderen